十二月股票期權倉(21st updates)穿位

仍然係美帝多是非,無論長短期都好似只有利淡因素,由長至短分別有:

1. 長短期債息倒掛,短期升息升過了頭、長期經濟以及通漲不被看好
2. 貿易戰未有協議落實
3. 中美繼續有磨擦,孟晩舟事件、WTO 口水戰、最新西藏旅行對等法
4. 聯儲局不顧市場預期繼續加息,19年仍有加息進程
5. 油價下跌
6. 龍頭股FAANG不繼下瀉,蘋果被高通官司纏身
7. Trump 帝迫宮議會撥款興建圍牆,聯邦政府有關停風險

在這般負面因素影響下,美道穿位也是無可厚非,現已跌回52週新低。面對如此市況,本熊的決定係...增持。

操作方面繼續迎難而上,舜宇比錢走落一級期望防守成功;QQ (以至港股) 比想像中強勢,可望帶動氣氛轉佳;上証跌至政策防守缐 (2500 ) 阿爺救市措施可期 (立即便有恢復遊戲審批、中央工作會議發佈)

唯一大機會並已經出事的是蘋果sp,十月跌市至今已經無左三分一個蘋果。早前高通官司在華勝訴以為只是政治事件,用以報復華為被整,但在德國也勝訴則表示事件有蔓延趨勢。然而沒有負面新聞好股如蘋果是不會有大調整的,是以會按照計劃在160左右入一半實貨、另一半就無限復活去。


十二月開倉 (21st updates)
AAPL: 30th Nov short put 28,Dec @170.0 收1.69%
; 18th Dec short put 28,Dec @157.5 收0.37%

939: 3rd Dec short call @7.25 收0.50% (11th Dec 平付0.03%)
; 6th Dec short put @6.0 收0.41%

1398: 3rd Dec short call @6.0 收0.62% (11th Dec 平2/3 付0.05%)

2382: 5th Dec short put @67.5 收1.12% (19th Dec 平付1.22%)
; 19th Dec short put @65.0 收1.16%

700: 18th Dec short put @285.0 收0.46%

2822: 21st Dec short put 一月 @10.50 收1.08%

留言

  1. 本熊兄,美股皇阿瑪AMZN今日又跌6%。幾個月前仲晌天堂,笑中國步熊,今天同告泥潭爭扎,反而港股似乎已經觸底,仲有中央終於唔再打壓QQ。世事如棋也!順祝聖誕快樂!

    回覆刪除
    回覆
    1. 港股獨強的背後原因好值得細味... 還是放完假、過左年關至算。
      三兄聖誕新年快樂!

      刪除
  2. 前兩日仲話跌到PK, 今日(27號)就又話有史以來最大升幅, 跟LC/LP又左一巴右一巴, 唔跟又覺得有錢唔識執咁.
    最後都係搞返covered cal 最安全算數.

    回覆刪除
    回覆
    1. 18年實在很很難玩,本熊每月結要不是大勝、要不是大敗,今個月又要視乎隻aapl 收在甚麼位,關乎係要大敗還是細輸而已。
      本熊六月蟹落的內銀孖寶,covered call 左六個月仍然未放生到,只是成人本都減左6-7%,有一點點安慰慰😌

      刪除

發佈留言

熱門文章