十一月股票期權倉(上半場)

相對於歐美日的屢創新高,中港股市顯得斯人獨憔悴。大市衝一日又回三幾日,在五百點波幅游走,升唔穿又跌唔落,除非是大戶肚內條蟲,否則一定唔知道黎緊開大定開細。合理推測係大戶都係看著邊邊注碼多就殺邊邊。咁問題變成現在究竟散戶買貨多定走貨多?以本熊統計朋友同事的操作,大部份都係震走左就變成旁邊鶴,非跌一兩成都唔入番市,多散戶走貨那吸貨的便應是大戶了。

另一觀察是滬深港通南向資金不知多少日保持正數,北水慢慢的買唔似短期內散水,總有一日比佢地買起(又是本熊的洗牌論)

其實唔升唔跌最適合期權short side,尤其是有多少區間波幅游走,找相對落後的short 下,等回升好過高追,若三五個月還是這個光景就to good to be true,等到港交券商起動再收手未遲。

十一月開倉:(3rd updates) 希望一星期後有三五七% buffer 再加注
16: 30th Oct short put @122.50 收1.15%

1398: 31st Oct short put @6.0 收0.75%; 1st Nov short put 收0.37%

2388: 2nd Nov short put @37.0 收0.98%


(輝記倉3rd Nov)




留言

熱門文章