十一月股票期權倉(22nd updates)停頓的兩星期、燥動的兩星期

對於啲兩星期我城發生嘅事我想唔會有人無感覺,正如上一篇文章 48% vs 29% 所指接近一半人有分岐、出左問題;或者其實全部八成人都出左問題,可見我城病得非常非常非常之嚴重。

這兩星期嘅發展確實令本熊觸目驚心,十一月十一日以來:

大三罷開始,各區出現堵路、交通完全停頓,大部分市民番工番學不能。搬咗入孤城嘅本熊在地鐵停駛、巴士唔安全嘅情況下,一連幾日無出街、無番工 (其實作為自雇人士番去都無野做,其間只是落商場超市補充下物資) 就是不斷睇直播跟進各區情況。

為了爭奪九鐡/ 吐露港公路嘅控制權而起的中大攻防戰,警方攻入campus 引起道德危機。

各區堵路持續,有市民見政府無力解決事件 (有説不是不能、是不為也,出於政治考量) 發動自發清除路障行動,成功將規模較細的港大、城大、浸大附近街道解封,但在最有戰略價值嘅理大範圍受到猛烈衝擊 (本熊有一個舊同學係發起人之一,被黑衣人獅鳥並奪去手機) 警察到場與示威者對侍,開始恐怖的理大攻防戰。

示威者與警察發生激烈衝突,更進一步提升武力程度,以弓箭成功擊中在場警員。警方呼籲示威者在限時內撒離、要不會視之為暴動罪參與人士與以拘捕,更一度表示會使用實彈之內的大殺傷力武器,港版六四事件赫然即將出現。雙方衝突超過一日,警方採取圍而不破嘅策略 (本熊認為是非常明智之舉) 只不斷呼籲示威者棄械投降。起初示威者當然不為所動,更不斷呼籲在外的民眾到理大救援,發起圍魏救趙行動,油尖旺地區頓成戰場。

油尖旺係本熊主場,已然生活左近三十年,名下不動產皆在此區。在自己熟悉的街道發生戰役,感 覺實在恍如隔世。本熊what’s app 樓二租客,因為位處高層回覆説影響不大;可是一街之隔的樓零租客,樓層較低指出已然tg 入屋了。

由於示威者目標係去理大支援,所以不得不向警方防缐不斷推進 (即係焗攻,戰術上完全錯誤) 導致衝突嘅激烈程度、被捕數目皆不可同日而語。示威者唯有以人數優勢,在幾個突破點向理大進迫 (尖東海旁、漆咸道南、加士居道橋) ,畫面所見成條街都係人 (三幾千一定有)。本熊一方面唔想警方防線被攻破,繼而被迫出動大殺傷力武器;另一方面唔想示威者好似燈蛾撲火咁不斷被捉,因為是但一方有重大傷亡皆只會令事件越演越烈,仇恨越加難以化解。

在衝突危如累卵時刻,有香港賢達現身理大以圖化解危機,以曾生為首的跨界別人士進入理大接觸示威者,望其放棄對抗可以全身而退。經過整晚不斷的遊說工作,翌日開始终於有示威人士棄械投降,事件才能不至於向最壞方向發展。事後曾生被指責食人血饅頭、兩面不是人 救人反被斥「吃人血饅頭」曾鈺成灑淚:慚愧未能給年輕人找出路,本熊十分替曾生不值,講果個都忽上腦。若不是曾生帶隊去營救、若結果係出現大規模流血事件,香港已經晚節不保了;就是解放軍未到,美軍都搶着登港了。


本熊雖然大部分時間留在家,但卻如坐針氈;雖然覺得時間過得好快,但似朝不保夕;雖然生活作息停頓,但卻思潮起伏,燥動不安,本熊不能避免地不斷盤算以後出路:

1. 香港還是香港嗎?
2. 香港人還是香港人嗎?
3. 要放棄手頭上剛開始的工作嗎?
4. 要變陣從新配置資產嗎?
5. 要提早撤離遠走他方嗎?

以上問題不可能立即有答案,但有啲已經開始有頭緒...

首先賴以維生嘅期權操作係一定要繼續的,今個月也許同上月相反,期權有贏,正股要輸了。


十月開倉 (22nd Nov)

TSLA:

175:

17:
29/8 sold Nov28 11 put @4.83%
16/10 sold Nov28 9.75 put @0.56%

AAPL:

NTNX:
1/11 sold Nov15 27.5 put @0.68% (15/11 bought @-0.06%)
18/11 sold Dec06 23 put @1.3%

BABA:
4/11 sold Nov15 187.5 call @0.84% (premium forfeited)
11/11 sold Nov15 175 put @0.42% (premium forfeited)
18/11 sold Dec06 192.5 call @0.89%
20/11 sold Dec06 172.5 put @0.59%

700:
24/10 sold Nov28 300 put @0.72%
30/10 sold Nov28 320 put @1.25%
6/11 sold Nov28 350 call @0.34%
7/11 bought Nov28 340 call @-0.46%
13/11 bought Dec30 360 call @-0.84%

3698:

BYND:
23/10 sold Nov15 95 put @6.9% (14/11 bought @-9.53%)
29/10 sold Nov15 105 call @0.66% (premium forfeited)
30/10 sold Nov22 110 call @0.65% (premium forfeited)
8/11 sold Nov22 93 call @0.36% (premium forfeited)
14/11 sold Dec20 90 put @8.9%
21/11 sold Dec20 95 call @0.65%

1810:
31/10 sold Nov28 8.25 put @0.39%

6030:

939:
4/11 sold Nov28 6.75 call @0.24%

2382:


823:
10/10 sold Nov28 75 put @0.98%
5/11 sold Nov28 80 put @0.37%

1398:
1/11 sold Nov28 6 call @0.28%
14/11 sold Nov28 5.75 call @0.37%
20/11 sold Nov28 5.75 put @0.35%
21/11 sold Nov28 5.75 put @0.59%

16:
13/11 sold Dec30 100 put @0.91%

留言

  1. \\油尖旺係本熊主場

    我都係呢區長大。當年番小學時,日日經過果爛,超臭。不過近十幾年真係好左好多。

    回覆刪除
    回覆
    1. 果爛近垃圾站啲爛西瓜蘋果橙充滿社區特色

      刪除
  2. 曾生真慘, 咁都可以被人老屈救朱媛, 毒媒之手真係唔簡單

    回覆刪除
  3. 本熊兄,如果思考埋其他人對你果幾條問題的想法,可能會聯想到懲罰完建制後,有些原本想走的人反而會留在香港。因為他們看到希望在現有機制下,可以用建制內的方法解決原本以為暴力才能解決的問題之餘,仲有可能贏埋特首選舉。在最絕望的時間,仍有可能找到希望,端視我們怎樣看待這一直如此的半杯水。

    回覆刪除
    回覆
    1. 我覺得比個埸泛民無壞呀,睇吓佢點叫停衝衝子,收拾殘局。

      現在係要睇阿爺點回應,希望阿爺有guts,在堅持到一國個原則下,放手比泛民揸莊一次。

      刪除
    2. 三兄,本熊兄....心情沉重呀...原來衝衝衝係可以達到訴求,仲要絕大部份人認同....以後有訴求就只要衝衝衝呀...
      唯有阿Q一下去睇這半杯水啦....

      刪除
    3. 唯一認同應該係政府同建制太廢...

      最大不確定性我覺得係阿爺點對待香港/ 香港人,佢有乜策略更改 (不只是調整),整體而未言樂觀

      刪除
    4. 追兄,限韓限台都試過,來個限港令,也不是不可能。中央也可以無視香港,由我們自己攪。中央點睇,著實唔到我地話事。
      環球經濟衰退將近,再加埋香港政治事件,恐怕香港衰退程度應該晌發達城市中位居前列。我們還是好好努力營運自己的人生,積谷防饑吧。

      刪除

發佈留言

熱門文章