三月股票期權倉(月結)原地踏步的三月

三月大市衝高回落,全月計基乎原地踏步,本熊個期權倉居然能夠敗者復活(NTNX roll 完又跌過,雖然比起三月開局較為理想,但還是四月先知道结果)計落真係要講句god bless me。

三月大市要整固當然和貿談加時脫不了關係,近日又有兩輪高級別會議,看來還是要謀定而後動。感覺上比較係阿爺唔急美帝急,全因美國個債息倒掛已顯示了其經濟狀況唔等得幾耐;反而阿爺個工作佈告啲減税降費看似有較多迴旋空間。其實四月都未必傾得店,反正本熊已決定會談有結果便是撤退之時,是以按部署跟著做便好了。

其實按回報率計本熊首三個月後FY19 都可以洗手不幹的説,反而若如FY18般越玩越會輸番轉頭,是以本熊的操作應該會越來越保守了。

三月結算:9.0% (回報已包括交易成本) 四月啲權未平倉的唔計住(因以前mark to market 有可能計多又有可能計少,若要準確要分兩期入數,倒不如抽走在結算月一拼計算

三月開倉 (29th  Mar updates)
TSLA: 21st Feb short put 8Mar @272.5 收0.73% (權金沒收)
; 5th Mar short put 29th Mar @235.0 收1.65% (權金沒收)
; 12th Mar short put 29th Mar @240.0 收0.69% (權金沒收)

2388: 31st Jan long call 三月 @33.0 付0.63% (6th Mar 平收2.32%)

700: 13th Feb long call 三月 @380.0 付0.98% (8th Mar 平收0.5%)
; 22nd Feb long call 三月 @360.0 付1.19% (6th Mar 平收4.11%)
; 8th Mar long call 三月 @360.0 付0.5% (19th Mar 平收1.09%)

941: 19th Feb short put 三月 @80.0 收0.64% (權金沒收)

BABA: 25th Feb short put 15Mar @175.0 收0.69% (權金沒收)

NTNX: 27th Feb short put 22Mar @43.5 收1.04% (21st Mar 平一半付1.31%)(22nd Mar 平餘下一半付1.17%)
; 15th Mar short put 05Apr @36.0 收0.81%
; 22nd Mar short put 12Apr @40.0 收1.37%

175: 4th Mar short put 三月 @12.50 收0.54% (權金沒收)
; 7th Mar short put 三月 @13.0 收0.62% (權金沒收)
; 7th Mar long call 三月 @16.50 付0.68% (8th Mar 平收0.42%)
; 8th Mar long call 三月 @15.50 付0.52% (陣亡)

1398: 18th Mar short call 三月 @6.25 收0.30% (權金沒收)

6030: 18th Mar short call 三月 @19.50 收0.28% (權金沒收)

939: 19th Mar short call 三月 @7.25 收0.36% (權金沒收)

AAPL: 21st Mar short call 05Apr @200.0 收0.38%

BAC: 22nd Mar short put 18Apr @26.0 收0.58%


四月開倉 (29th  Mar updates)
NTNX: 15th Mar short put 05Apr @36.0 收0.81%
; 22nd Mar short put 12Apr @40.0 收1.37%

AAPL: 21st Mar short call 05Apr @200.0 收0.38%


BAC: 22nd Mar short put 18Apr @26.0 收0.58%

留言

  1. 同樣SC939@7.25 變廢紙的路過~~~

    回覆刪除
    回覆
    1. 每個都sc 佢一野,四月又再找找機會先,老闆出手時單聲👍🏻

      刪除
  2. 感覺上比較係阿爺唔急美帝急,全因美國個債息倒掛已顯示了其經濟狀況唔等得幾耐;反而阿爺個工作佈告啲減税降費看似有較多迴旋空間。
    //越來越可能出現貿戰無雕。但原因一方面是侵侵要全勝才能向國民交待,而經濟已企穩令大大唔想啋侵侵。似乎石蛇這次睇得好通透。

    回覆刪除
    回覆
    1. 係呀,石sir 話只要統戰成功,就算未成deal(一直都係鬥而不破)侵帝已經得到政治效果,重點係經濟層面上又容唔容許佢拖延下去。

      習大談判的底氣越足,証明大陸已經企穩了陣腳,支爆機會越來越細。

      看來天秤慢慢傾斜向一面了...

      刪除
    2. 石蛇個視顏仲講中央仲想到振興消費的減稅方法,只係送錢俾5000月薪的工薪草根,只益低層消費的方法。似乎今次貿易戰不是完全不利中國。這場大戰應該有排打。

      刪除

發佈留言

熱門文章