三月股票期權倉(8th updates)大市調整、倉位調整

三月調整開始,本熊刨番文一二月都係先低後高,今個月又會咁理想嗎?侵帝真的會讓貿易會談談崩嗎?除非唔信,反正本熊信了。

可是信還信,調整發生了便要尊重市場。由於三月一開始便在負方作賽(NTNX YTD -10%) 加上941 近價、BABA 入左價,sp 唯有停手了。

本熊安排美權一星期結算一隻,首兩關總算順利通過,下一關BABA 便只有一星期,會睇睇有無反彈。若需要會後撤至$165 會比較好守;若成功又roll 過隻三星期的,美權分四次結算在過癮。

NTNX 若能夠企穩現水平會同佢無限復活等反彈,畢竟是52週低無謂止損,反而若跌穿$30 先死心跳船。

TSLA 目前為止係期權的好朋友,勝在消息夠多,逢壞消費衝入去過兩天又可以若無其事回升。當然都要比一定距離的buffer ($235 夠遠嗎?) 若有下一個壞消息又會short short 佢。

700 的反攻被打住了,看來今個月$380 就算到都唔會再走太遠。唯有放棄lc $380 減剩三分一張數轉去$360,這是放棄造八番改造三番都殺的想法。

175 果然同TSLA 同一個industry,個波幅可謂有過之而無不及,係本熊信心之選 ($13/ $14 以下) 但不建議跟車太貼。十二月跌落黎也不是説笑的,當然現在已經此一時彼一時了。


下星期會開瓣呢?跌就lc 啦、升就sp 啦 (若在手果啲可以脫離危險的説)


三月開倉 (8th Mar updates)
TSLA: 21st Feb short put 8Mar @272.5 收0.73% (權金沒收)
; 5th Mar short put 29th Mar @235.0 收1.65%

2388: 31st Jan long call 三月 @33.0 付0.63% (6th Mar 平收2.32%)

700: 13th Feb long call 三月 @380.0 付0.98% (8tb Mar 平收0.5%)
; 22nd Feb long call 三月 @360.0 付1.19% (6th Mar 平收4.11%)
; 8th Mar long call 三月底@360.0 付0.5%

941: 19th Feb short put 三月 @80.0 收0.64%

BABA: 25th Feb short put 15Mar @175.0 收0.69%

NTNX: 27th Feb short put 22Mar @43.5 收1.04%

175: 4th Mar short put 三月 @12.50 收0.54%
; 7th Mar short put 三月 @13.0 收0.62%
; 7th Mar long call 三月@16.50 付0.68% (8th Mar 平收0.42%)
; 8th Mar long call @三月 @15.50 付0.52%

留言

  1. 似乎本熊兄三月又係袋袋平安賺大錢了。
    四大經濟體近期又取得少有的共識。大家繼續放水,繼續劫貧濟富之路!

    回覆刪除

發佈留言

熱門文章