十月股票期權倉(12th updates)嘩嘩嘩打到黎

上星期先講到出現了「美道高於恆指」這一沙士級現象,要改變這距離無非1) 美股下跌 or 2) 港股上升。結果發生了兩者皆跌,而前者跌幅大於後者,至發文一刻恆指稍為高美道四百幾點,兩個巴仙左右。

道指要調整唔係新鮮事,石sir 引述美息升、對冲融資成本升、債息要升番多少先沒有negative carrying,咁又觸發風險胃納轉變同資產價格調整,繼而上演戲院走火般一係唔走、一係一齊走的人踩人跌市。

港股要跟跌也不是新鮮事,畢竟淡友有天時地利人和去作出致命一擊,是以大市連跌多時後來一個消耗性下跌,穿左兩幻六這個心理關口要好友信心盡失,登時出現恒指要跌到兩幻整數的聲音。

唯一新鮮事係昨晚(11th Oct) 道指再跌五百點,但今天(12th Oct) 恒指不跟跌反而回升五百點,伴隨CNH 回升至6.9 以下,止住滑去7.0 的勢頭。本熊認為淡友鳴金收兵主要考量係怕阿爺會於週末出手夾倉所致。

更大發現係原來美國君民都真係好怕痛的,跌果三幾個巴仙便叫苦連天,當然更大程度係trump 帝怕中選前場面失控,共和黨會陰溝裏翻船。故急急放風話十一月有特習會,以圖緩和貿戰的緊張,本熊心想咁怕痛咁點同人開片呀。

操作方面本熊每日跌啲加啲,結果11th Oct 跌九百點被一網打盡,昨日中段唔敢再sp 只能lc 應市,好彩今日偷小雞成功。本熊主觀意願大市會回升番幾日,儲夠新牛先再殺過,要出現兩隻腳先可言尋底成功,是以會把握機會平左最危險果注QQ。反之若大戶急速做落本熊唔介意現價接貨,因為相信大戶越急後市轉勢的可能性越大;若大市仍然拾級而下,慢跌便是未見到盡頭。


學毛主席話齋「戰略上輕視敵人、戰術上重視敵人」誠如習大打毛衣戰般,要有打贏仗的決心,但更要步步為營小心行事,但願本熊做權的意志也可如此。


十月開倉(12th updates)
1398: 28th Sep short call 十月@6.0 收0.48%
; 2nd Oct short call @5.75 收0.31%

939: 28th Sep short call 十月@7.25 收0.37%
; 9th Oct short call @6.75 收0.33%

175: 4th Oct short put @12.5 收0.76%
; 11th Oct long call @14.5 付0.45% (12th Oct 平收0.85%)

2318: 5th Oct short put @72.5 收0.29%

700: 3rd Oct short put @295.0 收0.55%
; 5th Oct short put @280.0 收0.43%
; 10th Oct short put @265.0 收0.43%
; 11th Oct long call @295.0 付0.42% (12th Oct 平收0.82%)

2382: 8th Oct short put @72.5 收0.83%
; 8th Oct short put @67.5 收0.83%


留言

  1. 本熊兄有名,去樓市執下便宜貨好過啦。好多上車屋苑已跌左1X%,以師兄功力再加上已高位退左一件貨,現在開始去殺價,分分鐘執到件高位插2X%,甚至3X%的貨。

    回覆刪除
    回覆
    1. 上述純粹股蟹言論。呵呵!

      刪除
    2. 三兄所言甚是,有名之後還要替熊娘找一份入息(她無業左幾年),儲四五六個月income record 以做按揭,本熊目標19年中出手。
      目標油尖旺屋苑細三房以自住。

      刪除

發佈留言

熱門文章