八月股票期權倉(9th updates)(被)極限施壓2.0

八月開局與五月如出一徹,Trump 帝一個tweet 便將七月以黎窄幅上落的局面改變,恆指個多星期跌左兩千點開外、人仔匯率跌左五個巴仙,一切源於美帝的極限施壓2.0。

美帝今個星期的攻勢:

1. 開徴10%關税至餘下三千億商品
2. 宣布將中國列為匯率操縱國
3. 命令政府不得採購華為為首的中資科技產品
4. 撤回與華為進行業務的許可証
5. 傳令中資金融機構協助美國法院調查
6. 支援香港的反政府運動 (在暗的,信不信由人,不用爭論)

接近一日一招咁係想點呢?即係好急、好急、好急囉。對面的阿爺一於嘆慢板,只是停止購買美國農產品、以及接受人民幣破七 (唔知係主動的還是被動的) 咁一個好急一個唔急,時間站在哪一邊應該不難理解吧。

雖然中線保持樂觀,但是短缐始終有得夠受,本熊星期初使在老闆group 分享了遭遇:

「本熊做左個實驗,「剩餘流動資產」變負時,IB 會點處理😅」
原來佢會自己喺我個倉度找啲野平倉,做審稍為正數收市,而不會通知要我入錢。
執行時間係4:10pm」

鑑於局勢艱難,操作上唯有由「進攻」換檔至「防守」:

1. 減持sp 以恢復購買力,以免再被call loan
2. 減持lc 襯仍然有多少value
3. 轉入sc 收回多少成本

本熊今個月有兩個大位,一個係16th 另一個係29th,希望可以關關難過關關過啦。

話說Trump 帝在重啟的首輪會談便反枱,個多星期出左咁多招,現在與九月初的次輪會談還有二十多個calendar date,咁佢會否還有二十多招出呢?本熊還是滿有期待的。

P.S. 今星期少有的正能量來自以下發佈,加油啊鴻蒙!!!

八月開倉(9th Aug)

TSLA: 
; 25/7 sold Aug09 205 put @0.84% (6/8 bought @-0.42%)
; 25/7 sold Aug16 205 put @0.99%
; 26/7 sold Aug23 197.5 put @1.08%

175:
; 5/7 bought Sep27 16 call @0%

; 2/8 sold Aug29 13 call @0.16%


17:
; 30/7 sold Aug29 11.5 put @1.58%
; 2/8 sold Aug29 11.5 call @0.11%
; 678 sold Aug29 11 call @0.09%)

AAPL:
; 30/7 bought Aug02 200 put @-0.60% (2/8 sold @0.19%)

NTNX:
; 24/7 sold Aug16 28.5 call @0.32%
; 26/7 sold Aug16 25 put @3.01%
; 31/7 sold Aug16 26 call @0.32%

BABA:
; 26/7 sold Aug16 187.5 call @0.91%
; 29/7 sold Aug16 167.5 put @0.95%
; 31/7 sold Aug16 182.5 call @0.84%
; 2/8 sold Aug23 175 call @1.36%

700:
; 2/7 sold Sep27 340 put @1.38% (5/8 bought half @-1.09%)
; 2/7 bought Sep27 400 call @0% (2/8 sold @0.84%)
; 2/8 sold Aug29 390 call @0.27%
6/8 sold Aug29 370 call @0.13%

3698:

BYND:

; 1/8 sold Aug16 140 put @1.07% (6/8 bought @-0.86%)
; 1/8 sold AUG23 135 put @1.08%

1810:

; 3/7 bought Sep27 12.5 call @0%
; 22/7 sold Sep27 8.5 put @1.74%
; 22/7 bought Sep27 10.5 call @0%

6030:
; 5/7 bought Sep27 19 call @0%

939:

; 8/7 sold Sep27 5.75 put @0.66%
; 8/7 bought Sep27 6.75 call @0%
; 6/8 sold Aug29 6.25 call @0.12%

2382:

; 11/7 sold Sep27 75 put @1.69%
; 11/7 bought Sep27 100 call @0% (2/8 sold @2.48%)

823:

; 29th sold Aug29 87.5 put @0.45%
; 29th sold Aug29 85 put @0.41%

1398:
; 6/8 sold Aug29 5.5 call @0.12%

留言

  1. 此留言已被作者移除。

    回覆刪除
  2. 除了留意公司何時公布績, 避免持有期權倉外, 盡量不去看新聞。
    筫易戰沒有人會知結果, 甚至連主事者的習大大和特朗普都不能掌握(因不知對方反應, 迧自己下一步怎樣走可能也未未必知道), 大家又何必庸人自擾? 跌多了又會漲起來, 升多了又會跌下去, 這是正常不過的事情, 選好股, 跌多了買一點, 漲多了可以賣一點鐘(不賣也沒關係, 只要穩定有股息收就可以啦)。
    投資可以很輕鬆的事情, 不必為了一兩個推特(TWITTER)而寢食難安。
    以上是作為收息股的策略, 買了通常不理升跌(應該說跌了再買, 升了不賣), 因為本金也是利用期權賺的, 股價怎跌都不担心, 反而買入,像目前的匯豐銀行(005或美股HSBC)
    美股期權方面
    大跌後又再重整旗鼓又建倉
    SOXX SP OCT 175
    TSLA SP SEP 195
    FB SP SEP 165, 170
    值得一提AMD 在下跌時, 股價在28至29時, 分段以0.12 期權金 LC 33 X 2 及0.36期權金 LC 32 X 4, 昨天(08/08)股價急升14%, 分段以1.5 (LC33)及2.1以上(LC32)平倉, 賺US$740;
    今天開市隨大市下跌, 再開LC35 X 4 , 平均期權金0.98, 即市又再急升4%, 分別於1.69至1.95先平3手, 餘下一手沒有成本, 等下週(到期)再拼, 輸掉也沒關係。
    另今日開SP AUG 30 @32.5 X3, 原意是作為LC的期權金保護, 既然盤中急升, 先獲利LC, 而SP慢慢等 。

    回覆刪除
  3. 我用IB常常戶都係負數, 因為係孖展戶口, 負數就要俾息, 冇特別去計, 只見STATEMENT的CASH部份有少少利息支出, 例如我負一萬美元, 俾十幾元利息(好似係, 因為真係唔多在意), 有正現金佢都會俾返少少利息俾你(真係好少囉)
    仲有一樣嘢分享, 就係IB可以借貨俾佢, 佢又俾返少少息俾你,佢同你對分, 食水都幾深, 不過好過冇啦, 橫掂對我持貨冇任何影響, 借左既貨都隨時可沽 。
    你要授權先可以有,詳情可IB 查下以下IB LINK
    https://ibkr.info/zh-hans/node/1838
    如有持貨(無論長短期, 只要帳戶有貨就有機會被IB隨機借貨,通常係幾股, 所以一個月可能得幾毫子收入)

    回覆刪除
    回覆
    1. 有兩様野是本熊所不為的:
      1. 借貨比券商
      2. 齋做long put (美股除外)

      刪除
  4. 本熊兄,

    好消息:如我們所料,中美貿戰,中方雖則一手爛牌,仍舊「挨」打「挨」得不錯,而紥馬紥得越來越穩,仲間中仲有一兩下反攻。似乎美國在貿戰上的全勝紀錄會被中方打破!

    壞消息:港股無牛三的機率越來越大。小弟都在努力收縮,希望不要倒輸收場。

    共勉之!

    回覆刪除
    回覆
    1. 好消息:現在好多股已經係熊仔價,再衰多幾錢都痛到無感覺了。

      壞消息:在本熊好好缺水時被這樣將軍,無子彈大舉反擊喔。

      刪除
    2. 雖則已跌到反肚,有子彈都唔多敢進攻。

      刪除
  5. 本熊兄,我都接到一褲貨,尤其是17號仔高位跌3成!
    小弟都在努力捱價中,但SC不敢太進取,怕左一巴右一巴呢。

    回覆刪除
    回覆
    1. 17號仔上月已經被行便了15手,還有另一半roll 緊,捱到hihi 呀。

      sc 方面17/ 939啲d 都夠膽做嘅;175/ 2382果啲就唔敢了。

      刪除
  6. 買賣了股票期權一陣子, 想問有一美股做了Jan 2020 long call, 正股已有10% profit, 如果想加做短期short call收息, 這種操作可以嗎? Short call到價時可以用long call 交貨嗎?

    回覆刪除
    回覆
    1. Short call 可以回收成本,但long call 同時流失緊時間價。若夠遠期都可能有so,但到近期應該得著不大。

      本熊認為要搞清楚目標,是認為個股再升空間不大嗎?是認為短期有狀況會調整嗎?由於期權還有vol 的因素,也許直接賣出再等時機買回更實際。

      Long call 要「行使」才有貨交,一般全平倉了事喔。但重點是long 較入價還是short 較入價先?若價位唔同咁「升幅」會唔一樣嗃。

      刪除

發佈留言

熱門文章