四月股票期權倉(月結)逆風而行的四月

四月大市衝高回落,全月計係有進賬的,由於月頭衝得太恆、月中打後回調明顯,其感覺好像已經大事不妙。但其實個市都叫守得住上升軌,若是良性整固也是情理之中。

雖然上行之勢仍未破壞,但四月出現的逆風也是不容小覷的:

1)阿爺縮水:鑑於首季經濟數據理想,阿爺用市場操作收番唔少水。市場更預期今年打後都沒有降準減息一類地圖砲刺激;取而代之係阿爺於工作會議指出的,要用減税降費這些慢火熬製模式,咁即係話唔可以即炒即食啦。再加上ipo 常規化、重啟股指期貨令人感到股市又再擴容。在資金有少無多的情況下,上証跌幅顯著,自月初高位回左六個巴仙,上星期更出現五連陰行情。


2)美匯急升:美匯自三月中聯儲放鴿的低位回升,四月升勢轉急,更衝破下降軌至半年高點。有說係因為英國Brexit 導致歐元不振,資金流入美元避險。同埸加映油價回升、美杜挑戰歷史新高(納指創左添)。其實美匯急升同以上景象(表象) 邊個係因邊個係果,以本熊能力當然滲透不了。

但其實美國經濟景氣究竟係點呢?一時話數據理想、一時又話聯儲加錯息、跟著收水進程又被打斷。咁其實美國經濟可以支持美匯水平嗎?中美貿易協議有提及匯率政策嗎?美帝若想有個廣場協定般的效果咁應該讓美元走弱wor。以上睇唔明唯有直認睇唔明,唯有讓時間證明一切。

3)港資扮洋:香港方面有一則証監會批評中資金融機構涉及複雜關聯交易、違規融資,跟著有滬股通北上大走資事件,令人懷疑一直有中資在港扮外資番炒陸股。咁樣被阿爺打窒氣門有需要休整一段時間,才可以恢復元氣。

凡此種種影響四月大市表現,上述因素只係有短暫影響的陣風?或是會係越演越烈的暴風?還要進一步觀察研究。

另一奇景係本地樓市自農曆年後大幅回升,連升十週再進迫歷史新高。樓市回升當然有佢特定因素(阿爺放水、美聯放鴿) 但奇就奇在樓市完全沒有感受絲毫逆風,繼續破位而行。咁究竟係時晨未到,還是遲早會報呢?又係要時間給予答案。

面對不明市況,本熊唯有懷著敬畏市場之心,繼續用期權緩姗而進,期望能夠做到慢慢來、比較快。


四月結算:5.87% (回報已包括交易成本) 五月啲權未平倉的唔計住(因以前mark to market 有可能計多又有可能計少,若要準確要分兩期入數,倒不如抽走在結算月一拼計算

四月開倉 (30th Apr updates)
NTNX: 15th Mar short put 05Apr @36.0 收0.81% (權金沒收)
; 22nd Mar short put 12Apr @40.0 收1.37% (權金沒收)
; 12th Apr short call 12Apr @40.0 收0.52% (12th Apr 平付1.11%)

AAPL: 21st Mar short call 05Apr @200.0 收0.38% (權金沒收)
; 5th Apr short call 26Apr @200.0 收0.47% (26th Apr 平付0.85%,正股以同價賣出)

BAC: 22nd Mar short put 18Apr @26.0 收0.58% (權金沒收)

941: 1st Apr short put 29Apr @75.0 收0.44% (30th Apr 平付0.08%)

17: 2nd Apr short put 29Apr @12.50 收0.44% (權金沒收)

BABA: 3rd Apr short put 26Apr @165.0 收0.59% (權金沒收)

TSLA: 4th Apr short put 26Apr @240.0 收0.83% (26th Apr 平付0.83%,近期衰on 居示範,比早一日公布業績後個縮IV fake 左,有95% 都唔食要嘔番曬出黎)
; 16th Apr short put 18th Apr @260.0 收0.31% (權金沒收) 
; 26th Apr short put 17th May @220.0 收1.88%

1398: 8th Apr short call 29Apr @6.25 收0.27% (權金沒收)
; 11th Apr short put 29Apr @5.75 收0.56% (權金沒收)

939: 8th Apr short call 29Apr @7.25 收0.33% (權金沒收)
; 10th Apr short put 29Apr @6.75 收0.31% (權金沒收)

175: 12th Apr short put 29Apr @15.50 收0.53% (權金沒收)
; 30th Apr short put 30May @15.0 收0.76%
30th Apr short put 30May @14.50 收0.51%


五月開倉(30th Apr)
TSLA: 26th Apr short put 17th May @220.0 收1.88%

175: 30th Apr short put 30May @15.0 收0.76%
30th Apr short put 30May @14.50 收0.51%



留言

  1. //但其實美國經濟景氣究竟係點呢?一時話數據理想、一時又話聯儲加錯息、跟著收水進程又被打斷。咁其實美國經濟可以支持美匯水平嗎?中美貿易協議有提及匯率政策嗎?美帝若想有個廣場協定般的效果咁應該讓美元走弱wor。以上睇唔明唯有直認睇唔明,唯有讓時間證明一切。
    --> 這一刻唯一肯定的是美國經濟仍在擴張周期,中國經濟已站穩陣腳,2019年繼續維持6%以上的增長。最強的S&P及納指已如我們估計創新高。資產價格仍舊向創新高的路徑出發。風險即使在上升,但假若中美經濟仍在擴張周期,任何逆勢而行的動作基本上都是尋死。所以,最佳做法仍然是睇住美國經濟數據,繼續等資產價格出現邪惡第五波!

    回覆刪除
    回覆
    1. 就係想佢快啲衝上去突破,唔好拖太耐,本熊唔多「等」得呀。雖然若回完漲番、回完漲番一路loop 落去於期權操作係最理想...

      刪除
  2. 回覆
    1. 襯大勢未轉前好天收定啲柴,等落雨有得用。本熊分咁多注sp,若一個月要接多過兩注會視為轉勢,到時會縮手唔sp了(未必忍到手,但一定會大規模減少了)

      刪除

發佈留言

熱門文章