四月股票期權倉(5th updates)轉入直路

「轉入直路」這裡指跑馬術語,意指到了關鍵時刻、一決勝負之時,四月本熊認為是直路的開啟。

消息面當然係貿戰會談話有實質性進展,未來三幾個星期會有決定(最新表述係副總劉鶴會見侵帝可以坐在侵帝身旁)可以預期相方都想有個好結果。技術面係無論上証、美道、恆指都試緊年內高位,若一切配合突破有望出現一波新的行情。反之若回軟會被視為雙頂(美道尤甚)量計跌幅可以三幾成的說。


講到尾親歷大時代一定要打醒十二分精神,本熊不斷提醒自己要做Cinderella 在限時內要撤退,又要忍得住手唔好衝番入去,於本熊而言後者遠艱難過前者。

正於本月操作般上回才叫自己保守啲,所以打算sp 啲beta 較為低的玩下算了,但見BABA/ TSLA 有機會又狗衝番轉頭,看來本熊都係講一套做一套,唔見棺材唔流涙果類。


四月開倉 (5th  Apr updates)
NTNX: 15th Mar short put 05Apr @36.0 收0.81% (權金沒收)
; 22nd Mar short put 12Apr @40.0 收1.37%

AAPL: 21st Mar short call 05Apr @200.0 收0.38% (權金沒收)
; 5th Apr short call 26Apr @200.0 收0.47%

BAC: 22nd Mar short put 18Apr @26.0 收0.58%

941: 1st Apr short put 29Apr @75.0 收0.44%

17: 2nd Apr short put 29Apr @12.50 收0.44%

BABA: 3rd Apr short put 26Apr @165.0 收0.59%

TSLA: 4th Apr short put 26Apr @240.0 收0.83%

留言

  1. 小弟斷估貿談無咁易有雕的。但絕對認同,真係有雕就要做好迎著牛三最後煙花,且戰且退的準備。在谷中,我說一直增加磚頭很大原因是美國有經濟能量加到息,今天唱縮表減息,即是美帝經濟能量減弱,太過進取其實有點反邏輯。

    回覆刪除
    回覆
    1. 汪生話港樓未來十八個月升多三成,若真的出現本熊會賣多一個單位,換啲收息類再等機會了。

      刪除
    2. 都說我們的思維最相近!加油!

      刪除

發佈留言

熱門文章