二月股票期權倉(15th updates)談妥少跌、談崩大插

貿易談判還沒有實質消息,大市便在星期五先跌為敬,一天的回調便沒去一整星期的升幅。觀乎近週無份升的內銀更陪跌得相當慘烈,而消息面其實真的無乜轉壞的情況下,本熊認為係大戶襯好消息將近落實,
出力將指數一野打落黎,殺盡跟車太貼的好友,唔比坐順風車所致。

雖然知道大市一定會回,但本熊個劇本係當好消息落地,下星期一二大戶夾倉再殺一段先回,是以本熊硬食了今日的全部跌幅。期權倉在一直有介心地追下情況尚可;實貨倉因爲有槓桿下一日都無左六位數字,話唔痛一定是騙人的(所以本熊一直話十分佩服皮老闆,能夠視短期波動如無物,須知道老闆嘅建行一毫子等於二十幻的說)

咁其實大市都係跌左五百幾,而不是一日上千點的崩盤。可以想像貿易談判其實仍然向著正面方向發展的。只不過仍要加時作賽,是以大市調整下也是健康的。須知現在也只是月中,離月底仍然有不少日程,稍為回氣再向上衝也是大有機會的。

牛熊街貨圖也許有參考價值,當殺左二八五啲熊仔重貨區,點都要回下引引熊先再作征途。若黎緊啲一兩日熊仔顯著增加,又是大戶開餐的時候了。


操作方面因為一直都且戰且退,其實都無乜sp 在手。唯一係700 貪心玩空手套白狼,現在已進入危險區域;另有175 見回便加注sp,啲個位都坐左無數次了,中缐都應該唔死得人的説。而蘋果今週嘅表現有啲令本熊失望,個市升佢都唔喐有啲虛耗光陰的感覺,連老巴都減左啲倉令底氣弱了不少,但見仍有利潤都係食左先算。而其他lc 都放在三月底的,唯有等下一轉睇睇位先算啦。

二月開倉 (9th Feb updates)
AAPL: 4th Jan long call 15Mar @170.0 付1.27% (4th Feb 平一半收1.94%) (15th Feb 平餘下一半收1.81%)
; 5th Feb short call 15Feb @180.0 收0.51% (12th Feb 平付0.04%)
; 15th Feb short call 1Mar @175.0 收0.45%

175: 15th Jan long call 三月 @15.0 付0.37% (12th Feb 平收2.33%)
; 15th Feb short put 二月 @13.0 收0.46%

TSLA: 25th Jan short put 15Feb @250.0 收1.32% (1st Feb 平付0.11%)
; 4th Feb short put 15Feb @272.5 收0.82% (權金沒收)

2388: 31st Jan long call 三月 @33.0 付0.63%
; 12th Feb long call 三月 @32.0 付0.27%

AMZN: 4th Feb short put 15Feb @1530 收0.72% (權金沒收)

700: 8th Feb short put 二月 @310.0 收0.37%
; 13th Feb short put 二月 @330.0 收0.43%
; 13th Feb long call 三月底@380.0 收0.98%

留言

  1. 三弟有700 short put 二月 295。中左又係開心坐!

    回覆刪除
    回覆
    1. 295 都比三兄買到,本熊差30蚊都一齊坐👌

      刪除
    2. 小弟權盲。有些買了,權金好低。純粹玩下。

      刪除

發佈留言

熱門文章