七月股票期權倉(月結)有機換馬

七月份好在阿爺MLF 放水救市,a50 有得反彈可免繼續泥足深陷,終於得以全身而退,黎緊睇貿易戰再有二段攻擊先再sp 過。

內銀正在反彈的路上,回升多四五個巴仙可望返到家鄉(內銀啲升幅入左現貨倉數)會找機會sc 執番多少。

QQ 弱勢本熊認為是外部環境因素多於自身問題,以佢涉獵範圍之廣將佢掛鈎FB Netflix 這些得個別sector 龍頭可能有啲睇小左佢。若佢跌多多少本熊打算用啲倉底貨換一部份,因為相對價格拉近左好似換得過,之前真係得個恨字。

吉利只是投機性買入,唔大會坐貨。


七月結算:5.42% (回報已包括交易成本) 計及八月啲權mark to market

七月開倉(30th updates)
2822: 25th Jun short put 七月@13.50 收0.83% (26th Jul 平一半付0.26%) (30th Jul 平餘下一半付0.3%)
; 28th Jun short put 七月@13.0 收1.20% ; 16th Jul short put 收0.78% (23rd Jul 平一半付0.35%) (餘下權金沒收)
; 3rd Jul short put @11.50 收0.49% (權金沒收)
; 6th Jul short call @14.00 收0.49% (權金沒收)
; 18th Jul short call @13.50 收0.62% (26th Jul 平三分一付0.33%) (餘下權金沒收)

1398: 9th Jul short call @6.0 收0.25% (權金沒收)
; 30th Jul short call 八月@6.0 收0.64%

700: 11th Jul short put @360.0 收0.39% (權金沒收)

939: 20th Jul short call @7.25 收0.07% (24th Jul 平付0.27%)

175: 27th Jul short put 八月@16.0 收0.95%

700: 30th Jul short put 八月@340.0 收0.67%


八月開倉(30th updates)
1398: 30th Jul short call 八月@6.0 收0.64%

175: 27th Jul short put 八月@16.0 收0.95%

700: 30th Jul short put 八月@340.0 收0.67%

留言

  1. 本熊兄,小弟都係同師兄一樣信騰訊不似FB。但要像小弟對房託同磚頭一樣,擁有逢低訓身的信念暫時未有。近日小弟仍是將騰訊資金換去香港幾隻房託同地鐵,仲有極少建行。小弟仍是股市低等步兵,只持長倉。貿戰小弟已結案,除非美帝仲有絕招,常規貿戰打下去,中國不可能被打爆。反而是睇美帝個經濟周期係咪就行到尾聲,才是關鍵。所以,小弟都係偏淡。

    回覆刪除
    回覆
    1. Trump 帝又開囗25%,看來佢真係急了

      刪除
    2. 本來以為侵霸王係天才,家下睇返D數據,才發現原來奧巴馬唔出手係有原因的。因為計唔掂數,都唔知侵霸王搞咁大壇野,除左令自己連任外,對國家有乜好處。前幾日美國駐華大使館出現疑似爆炸案,已經警示侵帝在玩火。一個14億人的國家,真係玩民粹,美帝在華利益多多都唔夠輸。

      刪除
  2. 喔 恭喜三兄坐沙發,今次到我坐沙地,但本熊兄同三兄都好早喎
    仲早過我依位諗住早D起身睇下蘋果業績既晨早茶客XD ~

    都係果句 嘈音太多不能盡信,難得市況差就係補入強股既時候
    QQ個基本面太強,實在不能不注視呢,要知得佢隻Fortnite最近又破晒記錄了。

    但下季D傳媒報道時才留意就冇特價了。

    回覆刪除
    回覆
    1. 小弟已連續五次沙發了,已成為本熊兄天字第一號粉絲!

      刪除
    2. 本號沙發大多不用爭,觀眾太少🙈

      刪除
  3. 本熊兄1個月回報5.42%已經係我9個月成績,我真係要檢討下 :P

    回覆刪除
    回覆
    1. 本熊18年目前同追兄差不多,期權ok 但正股輸到hi hi

      刪除

發佈留言

熱門文章