「爆眼女」真的爆眼嗎?


真的假不了,假的真不了:

「本熊一直一直被視為係「男方」,雖然我不斷重申自己唔係「橕藍」而係「反黃」- 反嘅唔係上街啲少年 (我唔認同佢地嘅行為、但卻十分同情佢地嘅處境) 反嘅係在背面「煽動」事件不斷步向絕境嘅組織,想香港「攬炒」但佢地會得益嘅持份者。

我認為香港人嘅愛心被「別有用心」嘅人士利用了,令佢地變成港版嘅原教旨主義份子。

至那些影過獨眼相嘅朋友,你地有責任還香港人一個真相,請不要讓事情不了了之...」


「一般認為有錢有資產人士一定藍色/ 怕攬炒其實超錯ga。佢地幾時都會兩手準備,若市跌比佢有機會入貨真係多謝曬,到時只會更加歸邊。

另我咁多年一直以黎都唔做long put 嘅,D啲錢赢左都唔安樂啦。」


「朋友你啲個觀點好正確,我確實搵左唔同source 睇下邊個中肯啲,頭條啲個已經係我認為的無咁偏頗了。

另一個原因係... 黃色報章已經隻字不提了。」


「爆眼女」真的爆眼嗎?

留言

  1. 小弟認為如果佢份報告真係可以鋤死警察, 我估佢就算俾人告都一定會公開, 因為咁關鍵的証物絕對可以令政府一身蟻, 唔信無人接觸過佢....

    回覆刪除
    回覆
    1. 不能同意更多,比著「別有用心」人士如肥佬黎的找到把柄,佢重唔咬到政府出血?多多安家費都肯比啦。

      刪除
  2. 公開個醫療報告便攪掂...
    不如用太子站CCTV 交換~

    回覆刪除
    回覆
    1. 沒有交換概念,只有缺一不可🤣
      BTW, 太子cctv 不是已經在發佈會展示過嗎?

      刪除
    2. 原來展示過? 我唔係跟得好貼架咋...
      覺得時間不應浪費係度...最初就成日睇, 而家睇得多都悶.

      刪除

發佈留言

熱門文章