五月股票期權倉(3rd updates)五窮首週不太窮

五月首週係大陸同日本黃金週,少左players 大巿成交金額因而減少,但表現卻相當不錯,跑贏因聯儲收鴿而調整的美杜。

消息面無乜updates,所以講講目前選股:

TSLA: 穿完240 底其實應該縮手觀望,但進取的本熊卻選擇畫線再戰,因為買佢會反彈。個range 下降至230-260 (估佢繼續運行個下降軌,但也不至於一跌不起) 直至有新spark 改變睇法同走勢,目前估計尚算正確。

175: 大摩嘅負評係本熊信心嘅來源,若穿15.0 會繼續roll;若見14.5 會反手long call 即月或下月16.0。

17: 啲樓升成咁唔係唔跟啊,本熊打算收順啲唔洗跟足,只要唔穿位就好 (啲注其實係抄追瘋兄的,見佢玩得咁開心又玩埋一份)

AAPL: 放左貨做番啲野,除非確認美股會轉勢,否則蘋果一直會是sp 一員。

5: 見季度業績好又穿位,咁估佢會升番上70 至另一個台階。本熊對5仔無乜徧愛,啲注只是跟勢操作。


五月開倉(3rd May)
TSLA: 26th Apr short put 17May @220.0 收1.88%

175: 30th Apr short put 30May @15.0 收0.76%
30th Apr short put 30May @14.50 收0.51%

17: 31st Apr short put 30May @12.50 收0.63%

AAPL: 2nd May short put 17May @200.0 收0.45%

5: 3rd May short put 30May @67.50 收0.42%

留言

  1. 本熊兄估中哂大局的發展,又發大財了!175嘛,貿戰持續,中央一定汽車下鄉,即係175銷量衰極有個譜。貿戰結束,經濟穩返,175銷量又肯定唔會點衰。所以,175 係越近上次11蚊大底越安全。SP佳選,呵呵!

    回覆刪除
    回覆
    1. 五月首週雖然升市,但個股走勢十分兩極,還未到鷄犬皆升嘅時候。所以判斷仍然係拉牛上樹格局,唔洗走佬住。

      刪除

發佈留言

熱門文章