九月股票期權倉(月結)摸着石頭過河

九月表現好似上半埸清風送爽咁領先緊3:0,感覺良好下放鬆左少少,想承勝追擊卻犯左小小錯誤,把握唔到擴闊機會反而失番兩球,最後結果4:2 完埸。

最想走一部份內銀以減少槓桿水平,畢竟IB 啲息升左唔少開始感覺不良好,若要付息又蝕價咁真係雙失,可是啲兩日回返唔少又覺得唔啱數,還是看看十月頭再找機會。

現在市況話識睇一定是騙人的,習大侵帝越走越遠,貿易談不了、經濟談不了、政治談不了、咁可能軍事見了,伊朗同台灣都係有可能擦鎗走火的地區,所以本熊現在唯有悲觀地繼續保持樂觀的看法,操作上都係當有壞消息跌多少又入啲;若有好消息升多少又走啲,但走黎走去都係1.x 倍持倉的説。

MSCI 同羅素指數公司紛紛話納入A股,中缐睇應該可以看好番啲,但本熊剛剛重溫宋生的貨幣戰爭5,大戶殺黃金好友一役,就是客觀條件向好都可以短缐操作,殺光曬啲好友先開始上路的,故本熊還是步步為營,摸着石頭過河好了。


九月結算:3.24% (回報已包括交易成本)平保今天平倉同時現價走左,少少profit 入落實貨倉計算

九月開倉(27th updates)
1398: 30th Aug short call 九月@6.0 收0.5% (權金沒收)
12th Sep short put @5.0 收0.25% (權金沒收)
; 20th Sep short call @5.75 收0.16% (權金沒收)
; 26th Sep short put @5.75 收0.30% (27th Sep 平付0.97%)

939: 31st Aug short call @7.25 收0.33% (權金沒收)
; 14th Sep long call @7.0 付0.27% (24th Sep 平收0.16%)

2318: 31st Aug short call @77.5 收0.32% (27th Sep 平付0.59%)
; 26th Sep short put @80.0 收0.21% (27th Sep 平付0.46%)

700: 5th Sep short put @310.0 收0.38% (權金沒收)
; 5th Sep short put @300.0 收0.37% (權金沒收)
; 6th Sep short put @285.0 收0.35% (權金沒收)
; 13th Sep long call @340.0 付0.76% (20th Sep 平收0.32%)
; 20th Sep long call @330.0 付0.44% (21st Sep 平收0.84%)

2382: 10th Sep short put @80.0 收1.25% (權金沒收)

175: 10th Sep short put @13.5 收0.99% (權金沒收)


十月未開始建倉,QQ再跌便要開工了

留言

  1. 沙發!
    本熊兄操盤個list好長喎!
    習大大啋佢都傻。拖長來打,在華美商應該開始痛了。畢竟大把美商頭三大市場就有中國份。美商痛就有人㩒住侵帝。
    不過,侵帝似乎搵到條Winning Formula,民望晌谷底衝緊上去,不過家下輸哂兩個院,做跛腳鴨總統的機率都不低。

    回覆刪除
    回覆
    1. //本熊兄操盤個list好長喎!
      有解䆁𠺢,頭三隻是有貨的做;尾三隻是無貨的做。話說本熊打算換碼好一陣子,但仍未match 到目標價格

      刪除
    2. //不過,侵帝似乎搵到條Winning Formula,民望晌谷底衝緊上去,不過家下輸哂兩個院,做跛腳鴨總統的機率都不低
      上次鬥希拉里情況差不多啦,本熊認為民調會低估侵的支持,因為佢啲鐵粉多是鄉郊土佬、藍領工人,佢地唔做民調,但會去投票

      刪除
    3. 侵侵打選戰係高手,好似阿扁咁... 所以民調可不可靠好難講。
      不過今次我識的美國民主黨朋友似乎火氣極大,這次民主黨支持者的投票率恐怕會是極之高。侵帝能否靠隱形支持者翻盤,真的很難說?

      刪除

發佈留言

熱門文章