二月股票期權倉(2nd updates)

曾經睇過一本書講變化模式(未必一定齋指股市)轉變通常不是缐性的(果啲移動平均線將實況大幅簡化了,大多數是呃狗人的)外在環境因素是轉變動能,在一輪急劇轉變後會歸於平淡,直至有新的因素改變現有的平衡。情形就如候鳥的移動模式,因季節變化而遷徙,飛到一個地區停留,在一段時間後又因氣候變化而作出相應的行動。

二月份頭幾日大市chok 上chok 落,單日升跌輪換好幾次,個pattern 同一月大升市大有分别,變回上落調整市找新一輪的平衡點。

本熊雖然對大市有自己的中期睇法和背後根據,但常常告誡自己大市的變化是不可知的,可能跌5千點才調整完畢,跟著回升兩幻點再創新高,是以做倉都是因勢利導,美化啲講便是因時制宜,現實啲講就係睇餸食飯。

二月開局未有明顯走勢(尤其出文一刻夜期跌到不亦樂乎,要戴多個頭盔)都係少少地食住先。


二月開倉:(2nd updates)
16: 10th Jan long call @140.0 付0.0%

939: 31st Jan short put @8.00 收0.98%

2318: 31st Jan short put @82.5 收0.90%

(好彩今日排QQ @390 失敗了,又忍得住無追價,下星期可能有大平賣)

留言

熱門文章