跌市的三種分類

早兩日睇陽世光YouTube,描述跌市有三種分類:

1.基本面修正:即預期基本因素改變,如肺炎對經濟嘅打擊
2.情緒面引發:等於劇院失火咁人人爭住走,唔係死於火警,而是亡於人踩人嘅悲劇
3.市場機制失靈:價格引導失效,流動性全失,體現於大西洋咁闊嘅買賣差價,即劇院門口個開關掣壞咗,完全走唔到

18th Mar,20 美杜嘅三千點跌幅,正正由於以上三種災患同時出現而成,本熊在股市咁耐,也是首次見到收息類証券啲ETD/ pre stock/ bond 好多一晚幾十個%嘅跌幅,啲種死法唔係因為資產質素,而是單單死於流動性一様野。要沽的不問價沽 (被主動平倉) 可下面無人出價,有人mark 低幾十個% 都照成交,咁又影響用市值計margin 嘅nlv,跟著又有人要爆倉,造成死亡漩渦一發不可收拾。

當晚美國市場真的超級超級超級恐怖

面對一個月跌咗一萬點嘅美杜 (是歷來最快速度入熊) 世光認為隨著全球政府/ 央行大救市,釋放流動性的各種市場導入基制,no.3 跌法可望修復;no.2 跌法可能會部份修復;no.1 跌法則短期內不可能修復。

體現於市場,跌幅有望收窄 (並不是指一定收復) 後市當然主要視乎疫情發展啦。加上因為全球咁放水,死馬都可以行得走得 (short term of course) 熊市暴力反彈也是大概率隨時上演,當然也許只是熊市反彈,並非熊市結束噢。

正如昨晚 20th Mar20 美杜又跌900 至年低位,收息類已經可以唔洗跟,有啲少跌有啲已然反彈不少了。

但要留意昨晚係美國四大類𧗠生性金融商品到期結算日 (即四巫日) 大戶殺跌至谷底食全餐結算,下星期已經是第二局開始了,繼續開細還是反手開番個大先也未可知。

至於本熊近況 (慘況) 本熊一定唔會比自己爆倉被抬出場的,但是無咗隻手無咗隻腳一定走唔甩了。基本上每日都要走貨去槓桿,詳細等下星期月結再決算。








留言

  1. 最近做美股周期權為主。本熊兄的經驗里,周期權有些什麼陷阱或者注意點麼?我的疑惑是周期權每週可以清空再來降低風險,市場主力為何還要集中在月期權。

    回覆刪除
    回覆
    1. 因港股只有月期權噢!

      美股周期權操作彈性一定較好,只玩大股那流動性也是十分足夠的。

      目前唯一問題是iv 實在太太高,中性操作完全玩不過,一定要賭方向中先有得赢,唔中想守有可以輸獲甘,即好好難玩了。

      刪除
    2. 本熊近日走去玩超超遠價美權 e.g. appl @160、tsla @150,都有三兩蚊食下。

      刪除
    3. 小心 SP, Risk 唔细

      刪除
    4. 多謝指正,本熊齋玩股票期權,無做指數的,所以忽略了。

      刪除

發佈留言

熱門文章