五月股票期權倉(17th updates)貿戰深化

弱弱的港股無論美杜、上証反彈都唔跟,升就唔足跌則毆凸,目前勢弱都真係好難保持樂觀,唯有沉著應戰盡量保留實力以待反攻。

首先早前博有deal 而入的long call 要認輸止損了。

消息面方面貿戰越演越烈,除了未有明確會面日期,相方新徵關稅也正式啟動;最新一則係Trump 帝用行政命令禁止美國供應商舆華為交易,導致本港5G 科技類股票大跌 (但奈何美國啲Intel、Qcom 又無事咁喎吹漲) 

另外更到肉嘅係資金流向,人仔從Trump 帝Twitter 個多星期以來跌左三個巴仙開外,至6.945 的年多新低、滬股通北上資金大幅流走,衝擊白馬股以圖殺跌指數。港幣又貼近7.85 的上限水平 (地產經紀話有消息港銀硏究緊加息,未知堅唔堅料) 但比較可信係有大䲔趁機搵食,Trump 帝個貿易戰一定有金融戰成份。所以就算有信心貿戰始終會有deal,但短期的攻擊都可以好好好難頂的説。
今早在老闆group 與group 友討論TSLA 操作:
「昨晚無掛住睇波無訓覺總算應付到:17May SC 偷左$1.0番黎、SP用左$2.70平倉,以上叫做仍有利潤;跟手買31May SP @200.0 立即坐艇😔

也許講出黎會比Kenny兄笑,本熊玩權雖然屬於投機短抄,但一直都無用技術分析流的數據如iv、持倉變化,以圖判硏股票未來走向。本熊只會問自己願唔願坐貨、若坐左有無機會返家鄉、會不會爆倉、賠率吸唔吸引,然後決定接貨、後撤、或投降。

昨晚TSLA 咁跌法iv 一定升wo,若升少左希望係淡友收兵前的最後一跌啦。

另早前本熊講過TSLA 好玩因為1. 消息夠多、2. 識得反彈、3. 賠率吸引,若以上認知有大變化,本熊會選擇放棄唔玩了,目前認為$200 關口是必須要守得住的,再落反而要縮手了。」

美股真的比較強勢,所以目前除了AAPL 入左價外其他仍有一點點buffer,AAPL 都係要roll 落$180-185 左右至坐定定接貨,還是能夠逐星期偷位執行。

港股方面可以説全軍覆沒,short put 入價程度不一,睇黎下星期要決定roll 邊注另接邊注了。本熊更思量緊應否動用本熊的待熊基金作全方位出擊 (若果見兩幻四以下便大機會同佢死過了)

港股今年開心左四個月就出事,本熊目前想法是股市跟著會否如舊年般跌足大半年?跌到雙方都堅痛先會停手再談過?需要去番舊年的底位嗎?

另外港樓方面,今週CCL反映22-28/ 4 簽臨約的價格,升多一週便剛好至歷史雙頂,跟著... to be continue
(其實個送中條列中長缐對本地資產的影響更大,但之後再算啦)

五月開倉(17th May)
TSLA: 26th Apr short put 17May @220.0 收1.88% (17th May 平付1.06%)
; 17th May short call 17May @220.0 收0.48% (17May 平的0.09%)
; 17th May short put 31May @200.0 收1.09%

175: 30th Apr short put 30May @15.0 收0.76%
30th Apr short put 30May @14.50 收0.51%
; 6th May long call 30May @16.0 付1.5% (14th May 平收0.41%)

17: 31st Apr short put 30May @12.50 收0.63%

AAPL: 2nd May short put 17May @200.0 收0.45% (8th May 平付0.98%)
; 8th May short put 24May @195.0 收0.79%
; 15th May short call 31May @197.50 收0.41%

5: 3rd May short put 30May @67.50 收0.42%

NTNX: 3rd May short put 24May @35.0 收0.68%

BABA: 6th May short put 24May @172.50 收1.38% (8th May 平付2.71%)
; 8th May short put 31May @167.50 收2.02%

2318: 7th May long call 30May @95.0 付0.71% (14th May 平收0.12%)
; 8th May long call 30May @95.0 付0.33% (14th May 平收0.12%)

700: 14th May short put 30May @350.0 收0.69%

留言

  1. //港股今年開心左四個月就出事,本熊目前想法是股市跟著會否如舊年般跌足大半年?跌到雙方都堅痛先會停手再談過?需要去番舊年的底位嗎?
    -->這次可能美帝果邊樂觀地認為中國好快頂唔住,所以無乜反應。如果要延續上年頂到美帝股災再議和的方案,可能需要更長時間才見到到拐點。
    同樣地,港樓也可同樣樂觀地認為中美實有雕,所以繼續上行軌道。
    小弟傾向中美貿談,相信未有耐見到曙光。

    回覆刪除
    回覆
    1. Yes ar, 現在詭異的地方係一邊好似贏硬好樂觀、一邊好像輸硬好悲觀;一邊好似較心急(以應付下年大選)、一邊好像想打持久戰(因為時間站在自己果邊)。也許啲個認知分別係一個絕佳機會去執行對冲交易,有危便有機呀三兄。

      刪除

發佈留言

熱門文章