四月股票期權倉(18th updates)三幻再挑戰

又一個挑戰三幻點嘅星期,雖然最終都係不能企於上方收市,但週中個調整又唔係好利害,形態似仍然咬住高位唔放。鑑於仍然等待貿戰談判的大格局中,未有進一步利好出現,個市唔洗點回其實已經好強勢下。

另一個觀察係轉換左引擎,700、2382、內房果啲升市前鋒要輪換下,改為以內銀內險做中軍,939、1398 一星期內不約而同升左近三個巴仙,以佢地個jumbo size 呢個幅度其實好高下 (則面説明淡友無乜防守力)。

結論係趨勢繼續咁本熊嘅操作都係持續的說。


週中在老闆what’s app group 有關期權的討論:

「其實轉倉/無限復活係唔係偷換概念?
平倉果一刻已經完左再開已經係下一round?

本熊回應:
Yes or No,
Yes: 轉倉其實已經有兩個動作:平舊倉、開新倉,尤其若是深度入價,平舊倉後餘款未必可以頂新倉margin 的,會造成轉倉不成。
No: 咁其實價位、日期都有改變,若視為一整套操作,未最後買單也可以說未完。

其實無限復活重點係「復活」一詞,即預計會好轉而不是越來越泥足深陷,故buy time 防守而不是被立即抬出場。一定不會是無敵招數,但卻是十分實用的招式。

「無限復活」一定要小心使用,因不肯面對虧損而選擇加時作賽,真的有可能越陷越深度致最後萬劫不復,尤其是一定一定不能夠加張數加槓桿,要不然一個大浪打黎防守失敗,便是本熊在股市三無左一年人工了🙈

唯一缺點係睇錯後市,股價跟本「復活」不成」


正如本熊四月嘅倉位,目前大機會要救嘅係941 sp 29Apr @75.0 啲一注,目前價外不足一個巴仙,還有一個星期到站,咁應否啟動「無限復活」呢?正如上述轉倉嘅最重要考量係預期能否「復活」本熊的計算如下:

技術面:941 已經跌到離52 週底大概10% 左右,距離52 週高則有20% 幅度,故現價唔會被視為高位,認為係大落後份子,RSI 落到30 好殘嘅位置。若不幸75.0 穿位roll 一兩次到70.0 - 72.5 會有一定防守力。

基本面:941 要跌嘅原因係阿爺要佢讓利,反轉睇即佢利潤有一定保証,若要認真計要睇中長缐利潤可否維持11.6倍市盈、4.25% 收益率。但斷估阿爺都唔會打得佢太殘,因為5G 嘅發展仍好需要中移出一分力,是以認為衰極都有個普嘅。

結論係本熊會同941 進行轉倉動作,大概roll 落30May @72.5 會有相同premium (要留意下月要除淨) 根據本熊期權守則唔會加sp 張數加槓桿;若再跌會買多少@80.0 long call,博佢重新參與牛市可以武士復仇成功。


四月開倉 (18th Apr updates)
NTNX: 15th Mar short put 05Apr @36.0 收0.81% (權金沒收)
; 22nd Mar short put 12Apr @40.0 收1.37% (權金沒收)
; 12th Apr short call 12Apr @40.0 收0.52% (12th Apr 平付1.11%)

AAPL: 21st Mar short call 05Apr @200.0 收0.38% (權金沒收)
; 5th Apr short call 26Apr @200.0 收0.47%

BAC: 22nd Mar short put 18Apr @26.0 收0.58% (權金沒收)

941: 1st Apr short put 29Apr @75.0 收0.44%

17: 2nd Apr short put 29Apr @12.50 收0.44%

BABA: 3rd Apr short put 26Apr @165.0 收0.59%

TSLA: 4th Apr short put 26Apr @240.0 收0.83%
; 16th Apr short put 18th Apr @260.0 收0.31% (權金沒收)

1398: 8th Apr short call 29Apr @6.25 收0.27%
; 11th Apr short put 29Apr @5.75 收0.56%

939: 8th Apr short call 29Apr @7.25 收0.33%
; 10th Apr short put 29Apr @6.75 收0.31%

175: 12th Apr short put 29Apr @15.50 收0.53%

留言

  1. 回覆
    1. 客氣客氣,其實問答中答者都會得益,一啲平時自覺理所當然的當要向他人解釋清楚又會唔知點講,必須要再歸納簡化,對自身益進都好有幫助。

      刪除
  2. 小弟已幾近肯定因為衰多手,要首次高位接貨了。中移77.5四月肯定接,睇下係咪要接埋75。但我就唔轉倉了,做返SC77.5下個月算了。一路做落去,睇下幾時Call走。

    回覆刪除
    回覆
    1. 本熊打算四月Sp 啲beta 細嘅股,以為中移啲注都好安全。點知佢一個月跌左近兩成 (啲人去曬炒788?但其實中移係788 第一大股東,應該母憑子貴wor)
      Anyway 也許大戶想做佢世界,話唔定係做上呢 (FG一陣就話好利好)

      刪除
  3. 941輸得好慘,完全feel fall

    回覆刪除

發佈留言

熱門文章