四月股票期權倉(12th updates)三幻的挑戰

今個星期首衝三幻無功而還,但星期五市後公佈的數據理想,下星期應該又會再挑戰過。

四月初的上升本熊唔中媒,無keep 700/ 175/ 2382 怕大回,可是手中的金融類唔跟升但跟跌 (6030 啲前後差左十幾個巴仙) 在進襲高位的情況下NAV 不升反降令本熊滿不是味兒。尤幸期權倉無乜大鑊野有啲正回報,希望復活節前後平穏啲便能順利到終點。

NTNX 昨晚到期,因挓界的關係本熊選擇short 齊兩邊,以製造一個5%+/- 嘅range,within range 都叫做有錢贏。本熊認為這操作會擴大成功率、但會減少賠率(其中一邊當買保險) 因為無論昨晚股價上升下跌,只要唔出界都會係正數,而不是齋單邊升先至得。當然有一定風險就係股價會出界,是以只會在到期最後一兩日才出手博一博。以結果而言昨晚個sc 係失敗的,但若果昨晚股價下跌咁個結論便會相反的了。

可是另一方面玩美股期權有個操作問題,就係決算時刻係清晨四點,本熊本來打算校定鬧鐘起身平倉,但係原來未了結心掛掛係會訓唔著的。最後實在頂唔順兩點多平左入價一方瞓覺去,今早起身check 番原來個價都好差下,本熊啲覺原來值(幾)千金的說。但以後還是會少玩(自己) 為妙,早一日半日有理無理平倉算數。

其實今個星期本熊認為首件超級大事係新界丁權個官司,因為會極大影響新界土地供應、農地儲備價值,但係又唔多見有熱烈討論喎。


四月開倉 (12th Apr updates)
NTNX: 15th Mar short put 05Apr @36.0 收0.81% (權金沒收)
; 22nd Mar short put 12Apr @40.0 收1.37% (權金沒收)
; 12th Apr short call 12Apr @40.0 收0.52% (12th Apr 平付1.11%)

AAPL: 21st Mar short call 05Apr @200.0 收0.38% (權金沒收)
; 5th Apr short call 26Apr @200.0 收0.47%

BAC: 22nd Mar short put 18Apr @26.0 收0.58%

941: 1st Apr short put 29Apr @75.0 收0.44%

17: 2nd Apr short put 29Apr @12.50 收0.44%

BABA: 3rd Apr short put 26Apr @165.0 收0.59%

TSLA: 4th Apr short put 26Apr @240.0 收0.83%

1398: 8th Apr short call 29Apr @6.25 收0.27%
; 11th Apr short put 29Apr @5.75 收0.56%

939: 8th Apr short call 29Apr @7.25 收0.33%
; 10th Apr short put 29Apr @6.75 收0.31%

175: 12th Apr short put 29Apr @15.50 收0.53%


留言

  1. 大吉利是講句, 若一次過所有PUT 被行使, 夠唔夠錢接? 小心.

    回覆刪除
    回覆
    1. 多謝老闆提醒,margin 全開的話係可以全接的,但本熊通常接一半roll 一半,一半sc 一半sp 咁收窄範圍。

      另本熊好buy 美權係分星期結算,對於分散風險有好大幫助。

      刪除
    2. 感謝皮老闆再三提醒!

      其實今個星期本熊認為首件超級大事係新界丁權個官司,因為會極大影響新界土地供應、農地儲備價值,但係又唔多見有熱烈討論喎。
      // 兩邊有排上訴,希望2029前應該有終審裁決...

      刪除
    3. 本熊則估阿爺「做左野」,同啲鄉伸傾掂數,令佢地變左鶕𪂹。

      刪除

發佈留言

熱門文章